Онлайн-відгуки стали одним з найбільш важливих способів органічного просування бізнесу серед споживачів. Сьогодні чимало людей роблять покупки в Інтернеті та читають відгуки клієнтів, які купували цей товар раніше.

Крім того, перед тим як відправити резюме в компанії, кандидати досліджують усі доступні мережі, форуми та платформи, такі як Depratsiuiesh.com.ua, щоб прочитати думку колишніх і нинішніх співробітників про ці компанії. Тому важливо упевнитися в тому, що у вас є відповідна присутність в Інтернеті. Важливо спонукати ваших співробітників написати відгук про робочу атмосферу в компанії. Далі, потрібно зробити наступний крок для отримання максимальної віддачі від майбутніх відгуків, які ви отримуватимете.

 

Платформа Depratsiuiesh.com.ua надає компаніям інноваційні рішення для брендингу роботодавця, при цьому роботодавці мають набір інструментів, котрими вони можуть скористатися, наприклад: можливість спілкуватися з нинішніми, колишніми та майбутніми працівниками безпосередньо на платформі шляхом отриманих відгуків, можливість використовувати платформу для просування вакансій, корпоративної культури та створювати брендовий імідж прозорого роботодавця.

Відповідати на позитивні відгуки так само важливо, як і на негативні. Отже, найперше, що вам потрібно буде зробити, — це якомога скоріше подякувати авторові відгуку в найбільш природній манері, бути лаконічним та щирим.

Кандидати цінують роботодавців, які реагують на відгуки, навіть негативні. Своєю відповіддю ви показуєте кандидатам, що ви — прозорий роботодавець, який враховує і виконує побажання, що містяться у відгуках працівників. Відповіді на питання також отримають працівники/колишні працівники, які, швидше за все, не мали можливості поставити їх безпосередньо працедавцеві.

 

Як керувати онлайн-відгуками

Проактивність в управлінні онлайн-відгуками може мати величезний вплив на бренд вашої компанії. До того ж, кандидати втричі більше довіряють інформації, яку надають співробітники шляхом таких от відгуків, аніж тій, яку розміщує сама компанія.

Ось 4 поради, якими ви можете скористатися:

  1. 1. Перший крок полягає в тому, щоб знайти відгуки, які залишають користувачі платформи, і зрозуміти, що саме вони намагаються донести до вас.
  2. 2. Відповідайте на них швидко та належним чином. Напевно, ви побачите як позитивні, так і негативні відгуки. І ті, й інші мають право бути висловленими і можуть допомогти вам краще зрозуміти загальну картину вашої компанії та думку нинішніх працівників. Важливо давати ввічливі, впевнені відповіді, проте не сухі чи різкі. Крім того, те, як ви відповідаєте на обидва типи відгуків, може багато чого розповісти потенційним кандидатам про вашу компанію — фактично, це покаже вашу готовність постійно самовдосконалюватись та розвиватись і ваше ставлення до зовнішнього зворотнього зв’язку.  
  3. 3. Встановіть та підтримуйте програму моніторингу та редагування. На початку, коли почнуть надходити відгуки, вам потрібно буде зайнятися відповідями, принаймні, на останні пости. Після цього ви можете встановити конкретний розклад для безперервного моніторингу та надання відповідей.
  4. 4. Оберіть більше людей, які будуть відповідальними за відгуки. У певний момент, напевно, відгуків стане більше, аніж може охопити одна людина в компанії. Намагайтеся делегувати це завдання більшій кількості людей в компанді для ефективного використання часу.

 

Який підхід слід застосувати до негативних відгуків

З негативними відгуками буває складно впоратись. Але людина, яка бере на себе цю задачу, безумовно, розуміє, що отриманий зворотній зв’язок має бути донесеним та узагальненим, щоб бути конструктивним. Роботодавці, які цінують прозорість, беруть також до уваги і негативні відгуки та намагаються їх максимально опрацювати.

І хоча ви можете побоюватись негативного відгуку, ви можете використати його у власних інтересах, зробивши кілька простих кроків:

  1. Завжди відповідайте на них. Ви повинні показати потенційним кандидатам, що кожен відгук є важливим для вас і що ви проявляєте емпатію незалежно від типу відгуку. Проте, важливо, щоб відповідь не була суб’єктивною чи явно сформованою під впливом відповідного відгуку, а продовжувала висловлювати впевненість.
  2. Вчіться на помилках. Негативні відгуки можуть надати цінну інформацію про реальні проблеми в компанії. З їхньою допомогою, ви можете дізнатися, якою є реальна думка працівників компанії та які скарги виникають найчастіше. Спробуйте побачити, чи є загальні скарги на платформі  і чи можете ви щоразу підходити до них однаково та ефективно.
  3. Follow-up. Важливо, щоб ви повторно звернулися до людини, яка опублікувала негативний відгук, і переконалися в тому, що проблему, про яку вам повідомили, розглянуто і вирішено. 70% незадоволених клієнтів продовжать використовувати товар/послугу, якщо заявлену проблему буде вирішено. Це стосується також і такої платформи, як Depratsiuiesh.com.ua, оскільки потенційні кандидати, побачивши відповідь, будуть впевнені у тому, що люди у вашій компанії достатньо піклуються про те, щоб все працювало належним чином.

 

Декілька прикладів відповідей:

  • “Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже шкода чути про те, що у вас був такий досвід, проте ми цінуємо те, що ви повідомили нас про це. Ми докладемо всіх зусиль для вирішення проблеми найближчим часом.”
  • “Дякуємо за те, що звернули на це увагу. Шкода, що у вас був неприємний досвід. Ми спробуємо покращити стан справ.”
  • Дякуємо, що повідомили нас. Ваш відгук допоможе нам покращити наше робоче середовище. Ми проаналізуємо дану проблему і сподіваємося вирішити її швидко та ефективно”.

 

Як заохочувати писати позитивні відгуки?

Чим більше у вас позитивних відгуків на платформі Depratsiuiesh.com.ua, тим меншою буде шкода від негативного відгуку, коли ви його отримаєте. Чому варто давати відповіді на позитивні відгуки? Тому що саме так ви можете заохочувати такий зворотній зв’язок. Крім того, позитивні відгуки сприяють зміцненню вашого іміджу як бренду роботодавця і допомагають простіше залучати потрібних кандидатів.

  1. Подякуйте їм. Покажіть кандидату чи працівнику, як ви цінуєте, що вони знайшли час на те, щоб поділитися своїм позитивним досвідом на платформі. Така людина фактично стає свого роду “вболівальником” бренду вашої компанії  — важливо закріпити їхній відгук позитивним відгуком від компанії.
  2. Share / Поділіться ним у соціальних мережах. Ви зможете заробити набагато більше на одному відгукові, якщо перепостите його та поділитеся ним з відвідувачами акаунтів вашої компанії в соціальних мережах.

 

Декілька прикладів відповідей:

  • “Дякуємо за ваш відгук! Думка наших співробітників є дуже важливою для нас.”
  • Дуже дякуємо за те, що приділили час тому, щоб залишити нам такий чудовий відгук!”
  • “Ми вдячні вам за добрі слова. Дякуємо, що поділилися своїми думками з нами та користувачами платформи Depratsiuiesh.com.ua.”

 

Ви також можете поділитися позитивним відгуком зі своєю внутрішньою командою —  ви насправді заохотите цей тип поведінки, що був відмічений в огляді, та подаруєте працівникам гарний настрій.

 

Потенційні кандидати цінують і з інтересом спостерігають за тим, що працівники вашої компанії говорять про неї у соціальних мережах чи на Depratsiuiesh.com.ua. Якщо ви візьмете це до уваги та реалізуєте попередньо встановлену програму, даючи належні відповіді на відгуки, ви зможете створити собі позитивну репутацію та стати топовим брендом роботодавця.