З початку 2020 року стає все більш очевидним, що будь-яка компанія повинна бути представлена на платформах соціальних мереж. Соціальні мережі стали незамінними і маркетологи говорять, що присутність у соціальних мережах, в першу чергу, допомагає збільшити поінформованість про бренди та їхню впізнаваність, а це означає, що якщо ваш бренд не представлено в Інтернеті, ви фактично втрачаєте чудову рекламну можливість.

 

Навіщо компаніям потрібні акаунти в соціальних мережах?

На додачу до онлайн-реклами, котру вони отримують завдяки своїй присутності в соціальних мережах, компанії також можуть використовувати соціальні мережі в якості інструменту employer branding — понад 92%  компаній наймають працівників через соціальні мережі. Також важливо зазначити, що майже 30% кандидатів шукають нову роботу виключно в соціальних мережах.

Проте не всі платформи соціальних мереж підходять для будь-якого бізнесу. В ідеалі компанії повинні інвестувати в платформу, котра може принести їй максимальну вигоду і на якій вони зможуть простіше спілкуватися з зі своєю цільовою аудиторією.

Але на початку шляху це може бути непростий процес для будь-якої компанії. На даний час на ринку існують сотні соціальних мереж, але хороша новина полягає в тому, що список можна звузити до найбільш популярних та актуальних платформ для бізнесу компанії.

 

Топ-5 акаунтів в соціальних мережах для компаній

1. Facebook

Facebook має понад 2,20 мільярди користувачів та є найбільшою соціальною мережею. Навіть незважаючи на витоки інформації та негативну пресу протягом останніх років, Facebook залишається найпопулярнішою мережею, перетворюючись на незамінну для будь-якого бізнесу.

Як правило, користувачі Facebook підключаються до мережі не тільки для того, щоб оновлювати власний профіль чи переглядати повідомлення, вони в середньому підключені до 80 сторінок, груп чи подій. Саме тут рекламні зусилля компаній зосереджені на створенні своєї присутності у Facebook’у.

Рекламна платформа Facebook є однією з найбільш розвинутих з-поміж усіх соціальних мереж. На Facebook ви можете обрати цільову аудиторію для реклами та кампаній, які ви хочете провести, в залежності від віку, статі, інтересів, статусу в стосунках тощо. Таким чином, компаніям легко додавати необхідну інформацію навіть до стрічки новин користувачів платформи Facebook.

 

2. Instagram

Останнім часом Instagram стає все більш популярним. Від Instagram Live до Instagram Stories платформа пропонує ряд інструментів, які компанії можуть використовувати для просування своїх товарів та послуг.

Варто зазначити, що Instagram — це майже цілковито мобільний застосунок: ви не можете додавати фотографії чи створювати нові повідомлення з настільної версії. Платформа Instagram, напевно, більше підходить підприємствам, котрі залежать від візуального середовища чи належать до більш художньої ніші.

Марк Цукерберг, генеральний директор Facebook, володіє також застосунком Instagram, що означає, що обидва вони використовують одну й ту ж базу даних користувачів й одну й ту ж ефективну платформу для конкретних оголошень та кампаній.

У порівнянні з Facebook’ом,  Instagram має всі можливості природним чином збільшувати кількість підписників та піднімати профіль самої компанії залежно від контенту, який ви створюєте. Крім того, Instagram нещодавно інтегрував можливості eCommerce — тепер користувачі можуть бачити товари і купувати їх прямо зі сторінок Instagram.

 

3. Twitter

Twitter — це платформа соціальної мережі, що використовується спеціально для передачі останніх новин та програм новин. Кожен пост у Twitter`і обмежено 280-ма символами, тому кожен може вільно виражати свою думку з будь-якого приводу, проте “шум” обмежений. Компанії, журналісти, знаменитості і навіть політики використовують Twitter, щоб майже щодня ділитися кумедними новинами, статтями або жартами.

Twitter є хорошою ідеєю для компаній, які хочуть бути ближчими до своїх клієнтів, оскільки платформа пропонує їм чудову можливість спілкуватися з ними напряму.

Деякі компанії навіть приймають рішення користуватися унікальним “голосом”, відповідно до бренду, щоб виділитись із натовпу. Інші компанії воліють використовувати Twitter в якості платформи для управління обслуговуванням клієнтів, оскільки клієнти, які є найбільш активними на платформі, шукатимуть облікові записи компаній для висловлення своєї думки про їхні продукти чи послуги.

 

4. LinkedIn

Компанії, які надають перевагу просуванню себе на платформі LinkedIn, зазвичай прагнуть визначити свою цільову аудиторію залежно від посади користувачів. LinkedIn — це по суті соціальна мережа, що підходить для бізнес середовища, і профілі компаній зазвичай містять більш детальну інформацію про робоче середовище в компанії, про вакансії чи галузь, в якій вона працює.

Таким чином, LinkedIn є підходящою платформою для брендингу роботодавця, оскільки вона задумана як більш професійна, ніж інші соціальні мережі. Профілі кандидатів схожі на резюме, і вони можуть використовувати LinkedIn для подання заявок на вакансії, опубліковані компаніями на платформі.

Ця соціальна мережа є підходящим середовищем для публікації конкретної інформації або навіть статей, які допомагають компаніям просувати власний імідж як експерта у галузі, в якій вони працюють.

 

5. YouTube

YouTube — це специфічна соціальна платформа, оскільки вона орієнтована виключно на відео контент: користувачі можуть дивитися, завантажувати, оцінювати і коментувати відео на платформі. На YouTube компанії можуть створити відео канал для спілкування зі своїми клієнтами зовсім інакше, ніж в решті соціальних мереж.

Канал компанії можна використовувати для завантаження відео уроків, що йдуть пліч-о-пліч з контентом у блозі компанії, або для візуалізації товарів та послуг, які вона пропонує.

На YouTube існує субкультура інфлюенсерів, які часто публікують відео та мають широку аудиторію. Часто компанії надають перевагу створенню партнерських відносин із ними для розміщення своїх продуктів у відеоконтенті цих впливових осіб.

 

Сторінка користувача на Depratsiuiesh.com.ua

Звісно, варто також зазначити персональну сторінку, яку кожна компанія створює на  веб-сайті Depratsiuiesh і яка є ефективним рішенням для брендингу роботодавця та цільового найму.

Компанії можуть легко взаємодіяти безпосередньо на платформі зі своїми працівниками — колишніми, нинішніми чи навіть майбутніми. Таким чином, персональна сторінка  на  веб-сайті Depratsiuiesh пропонує компаніям можливість публікувати свої пропозиції роботи та інформацію про наявні вакансії, а також просувати свою корпоративну культуру та робоче середовище.

Це лише деякі з існуючих на ринку соціальних мереж, але на даний момент вони є найбільш актуальними для компаній. Розуміння того, яка платформа соціальних мереж найкраще підходить для вашого типу бізнесу, допоможе вам не лише зекономити час, але й спростити просування своїх товарів і послуг або реалізацію рекламних цілей. Для будь-якої компанії важливо бути присутньою в соціальних мережах, де вона може ділитися свіжою інформацією зі своїми споживачами та спілкуватися — ось основна мета соціальних мереж.

 

Які платформи соціальних мереж ви використовуєте для своєї компанії? Чому ви вирішили створити собі аккаунт в цих мережах?