Опис вакансії

Основні обов’язки:

  • Управління діяльністю персоналу магазину;
  • Контроль і забезпечення відповідності фактичної чисельності персоналу штатним розкладом;
  • Забезпечення виконання плану товарообігу і координація роботи персоналу магазину;
  • Складання і здача встановленої документації;
  • Контроль за санітарно-технічним станом торгових і складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, положень чинного законодавства;
  • Контроль і облік витрачання і використання енергоресурсів;
  • Дотримання стандартів оренди площ магазина.
  • Основні вимоги:

  • Досвід роботи керівником магазину з товаром, що швидко псується;
  • Знання законодавства України, що стосується діяльності магазину;
  • Знання структури управління, права і обов’язки працівників магазину і режим їх роботи;
  • Знання правил та стандартів обслуговування покупців;
  • Знання правил експлуатації і обслуговування РРО;
  • Знання правил експлуатації і обслуговування холодильного обладнання;
  • Ми знаємо, що ти знайдеш у нашій компанії:

  • Цікаві проекти, амбіційні задачі;
  • Динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills;
  • Офіційне працевлаштування;
  • Конкуренту заробітну платню;
  • Доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстернями та розвиваючими курсами.
  • Разом робимо важливе!