Опис вакансії
Основні обов’язки:
Управління діяльністю персоналу магазину; Контроль і забезпечення відповідності фактичної чисельності персоналу штатним розкладом; Забезпечення виконання плану товарообігу і координація роботи персоналу магазину; Складання і здача встановленої документації; Контроль за санітарно-технічним станом торгових і складських приміщень відповідно до вимог санітарних норм і правил, положень чинного законодавства; Контроль і облік витрачання і використання енергоресурсів; Дотримання стандартів оренди площ магазина. Основні вимоги:
Досвід роботи керівником магазину з товаром, що швидко псується; Знання законодавства України, що стосується діяльності магазину; Знання структури управління, права і обов’язки працівників магазину і режим їх роботи; Знання правил та стандартів обслуговування покупців; Знання правил експлуатації і обслуговування РРО; Знання правил експлуатації і обслуговування холодильного обладнання; Ми знаємо, що ти знайдеш у нашій компанії:
Цікаві проекти, амбіційні задачі; Динамічний розвиток — прокачаєш свої soft та hard skills; Офіційне працевлаштування; Конкуренту заробітну платню; Доступ до сучасної digital-платформи розвитку з електронною бібліотекою найкращої бізнес-літератури, online-майстернями та розвиваючими курсами. Разом робимо важливе!